<
3
Анонси подій
Про школу
Історія школи
Графік роботи психологічної служби ЗНЗ
Графік роботи, чергування заступників
Режим роботи групи продовженого дня
Розклад дзвоників
Структура навчального року
Установчі документи
Освітня програма закладу
Прозорість та інформаційна відкритість
Критерії, правила та процедури оцінювання
Річні звіти про діяльність закладу освіти
Підвищення кваліфікації педагогів
Бібліотека
Робототехніка
Наявність вільних місць
Якісна школа - яка вона?
Інформація для учнів
Учнівська рада
Правила для учнів
Випускникам 9 та 11 класів документи про освіту
ДПА та НМТ
Вибір професій
Підготовка до олімпіад
Увага! Конкурс!
Сайт освітнього омбудсмена
Запобігання коронавірусу
Чат-бот "Стопнаркотик"
Інформація для батьків
Нагальна інформація
Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів
Відповідальність за виховання
Батькам майбутніх першокласників
Харчування
Пришкільний табір
Спортивний гурток “Школа JuniorS+”
Установи з надання допомоги алко-наркозалежним і у випадку ВІЛ чи СНІДу
Поради психолога
Витяг з етичного кодексу психолога
Десять правил виховання дитини
Поради щодо мотивації до навчання
Організації та установи до яких слід звернутися у випадку насильства
Пам'ятка для батьків підлітків
Що робити, якщо дитина проявляє агресію
Прийоми самонастроювання і аутотренінгу у стані роздратування
Поради щодо кібербулінгу
Поради учням щодо протидії булінгу
Булінг з боку учнів: як учителю захиститися від насилля
Поради учням з подолання суїцидальних думок
Як врятувати дитину від комп'ютерної залежності
Поради вчителю для роботи з дітьми
Досягнення
Команда школи
Контакти
м. Чернігів, вул. Г. Полуботка 14
+380462 676-332
За довідками:
chernigiv03@gmail.com, ask@cheschool3.pp.ua
Українська
English
Критерії, правила та процедури оцінювання
Головна
Критерії, правила та процедури оцінювання
І. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (
наказ монмс від 13.04.2011 р. № 329
)
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (
наказ МОН від 13.07.2021 № 813
)
Оцінювання учнів 4 класу (
наказ мон №1009 від 19 серпня 2016р.
)
Види оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (
наказ мон №371 від 05.05.2008 р.
)
Правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
ІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу
Атестація педагогічних працівників (
наказ мон № 930 від 06.10.2010 р. «про затвердження типового положення про атестацію педагогічних працівників»
)
Підвищення кваліфікації педпрацівників (
наказ мон №36 від 15.01.2018 р. «про затвердження типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»
)
Сертифікація педагогічних працівників (
положення “про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою кму №1190 від 27.12.2018 р
)
Професійний стандарт «вчитель початкових класів ззсо» (
наказ міністерства соціальної політики україни від 10.08.2018 р. №1143
)
ІІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу
Атестація. Зміни до типового положення про атестацію педагогічних працівників (
наказ мон від 08.08.13 р. № 1135
)
Повноваження керівника закладу освіти (
стаття 26 зу «про освіту»
)
Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти (
наказ мон україни 28.03.2018 р. № 291
)