Сьогодні ми говорили про тренди сучасних інформаційних технологій та з’ясовували, чи мають вони вплив на освіту, чи є це викликом для кожного з нас, чи перевершить штучний інтелект досягнення людини, чи все ж залишиться тільки продуктом людської творчості, чи через 20-30 років буде потреба у вчителі, чи його замінять нейронні мережі?
Інтерактивний формат педагогічної ради створив можливості для активного руху в поширенні кращих практик з досвіду вчителів. Дізнавались, як легко - за допомогою розширення для пк вставити формулу й графік до гуглформ (Дмитрук Т.Ю.), захопливо складали пазли, надруковані на лазерному станку (Головащенко А.А., Барбасов О.О.), дізнавались, як створювати історичні меми (Рубан І.О.), як користуватись дошкою Jamboard на уроках історії (Корх І.М.) та робити короткі мотивації (Боровик В.М.).
У просторі сучасного кабінету фізики розкрили для себе використання подкаст-технології на уроках фізики (Шак О.Є.)та веб-квестів
"Живі" аркуші - Liveworksheets (Лях О.В.). А ще нам продемонстрували використання цифрової лабораторії Vernier LabQuest на уроках фізики.
Розв'язували друдли, кроссенси (Коломієць Л.О.), вчились створювати навчальні мультфільми, комікси(Антонова І.М.). Продовжили педраду у форматі "Впродовж тривоги наближаємось до перемоги", і в укритті дізнавались про нові тренди сучасних інформаційних технологій, розшифровували авторські ребуси, виконували завдання від штучного інтелекту (Коваленко О.І., Бугайова О.В.).
А вчителі англійської мови запросили поринути у зимові активності англійської мови ( Бокач К.І., Солохненко Н.А.)
А ще у нас будуть неймовірні релакс-майстерки!!!
Цікаво? Ходіть на наш сайт частіше!!!