<
3
Анонси подій
Про гімназію
Прозорість та інформаційна відкритість
Графік роботи гуртків
Історія гімназії
Графік роботи психологічної служби
Режим роботи групи продовженого дня
Структура навчального року
Організація освітнього процесу
Установчі документи
Освітня програма закладу
Атестація
Критерії, правила та процедури оцінювання
Річні звіти про діяльність закладу освіти
Підвищення кваліфікації педагогів
Бібліотека
Наявність вільних місць
Якісна школа - яка вона?
Інформація для учнів
Спільно до безпеки
Учнівська рада
Правила для здобувачів освіти
Як не стати жертвою кібербулінгу
Випускникам 9 класів
Робототехніка
Сайт освітнього омбудсмена
Чат-бот "Стопнаркотик"
Інформація для батьків
Нагальна інформація
Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів
Відповідальність за виховання
Батькам майбутніх першокласників
Харчування
Пришкільний табір
Спортивний гурток “Школа JuniorS+”
Установи з надання допомоги алко-наркозалежним і у випадку ВІЛ чи СНІДу
Поради психолога
Контакти безкоштовної психологічної допомоги
Поради вчителям щодо навчання та протидії булінгу в умовах воєнного стану
Витяг з етичного кодексу психолога
Поради батькам щодо виховання дітей
Поради щодо мотивації до навчання
Організації та установи до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства
Що робити, якщо дитина проявляє агресію
Прийоми самонастроювання і аутотренінгу у стані роздратування або стресу
Як не стати жертвою кібербулінгу
Поради щодо кібербулінгу
Поради учням щодо протидії булінгу
Як розпізнати гендерну дискримінацію
Булінг з боку учнів: як учителю захиститися від насилля
Поради учням з подолання суїцидальних думок
Як врятувати дитину від комп'ютерної залежності
Поради вчителю для роботи з дітьми
Команда гімназії
Контакти
м. Чернігів, вул. Г. Полуботка 14
+380462 676-332
За довідками:
chernigiv03@gmail.com, ask@cheschool3.pp.ua
Українська
English
Критерії, правила та процедури оцінювання
Головна
Критерії, правила та процедури оцінювання
І. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (
наказ мон від 13.04.2011 р. № 329
)
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (
наказ МОН від 13.07.2021 № 813
)
Види оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (
наказ мон №371 від 05.05.2008 р.
)
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти ЗЗСО №3
ІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу
Підвищення кваліфікації педпрацівників (
наказ мон №36 від 15.01.2018 р. «про затвердження типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»
)
Сертифікація педагогічних працівників (
положення “про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою кму №1190 від 27.12.2018 р
)
Професійний стандарт «вчитель початкових класів ззсо» (
наказ міністерства соціальної політики україни від 10.08.2018 р. №1143
)
ІІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу
Атестація. Зміни до типового положення про атестацію педагогічних працівників (
наказ мон від 08.08.13 р. № 1135
)
Повноваження керівника закладу освіти (
стаття 26 зу «про освіту»
)
Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти (
наказ мон україни 28.03.2018 р. № 291
)