• м. Чернігів, вул. Г. Полуботка 14
  • +380462 676-332
  • За довідками: chernigiv03@gmail.com, ask@cheschool3.pp.ua

Критерії, правила та процедури оцінювання

 

І. Критерії, правила і  процедури оцінювання здобувачів освіти закладу

  1. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ монмс від 13.04.2011 р. № 329)
  2. Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН від 13.07.2021 № 813)
  3. Оцінювання учнів 4 класу (наказ мон №1009 від 19 серпня 2016р.)
  4. Види оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (наказ мон №371 від 05.05.2008 р.)
  5. Правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти



ІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу

  1. Атестація педагогічних працівників (наказ мон № 930 від 06.10.2010 р. «про затвердження типового положення про атестацію педагогічних працівників»)
  2. Підвищення кваліфікації педпрацівників (наказ мон №36 від 15.01.2018 р. «про затвердження типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»)
  3. Сертифікація педагогічних працівників (положення “про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою кму №1190 від 27.12.2018 р)
  4. Професійний стандарт «вчитель початкових класів ззсо» (наказ міністерства соціальної політики україни від 10.08.2018 р. №1143)



ІІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу

  1. Атестація. Зміни до типового положення про атестацію педагогічних працівників (наказ мон від 08.08.13 р. № 1135)
  2. Повноваження керівника закладу освіти (стаття 26 зу «про освіту»)
  3. Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти (наказ мон україни 28.03.2018 р. № 291)